Пошук

Що потрібно робити, щоб отримати довідку про взяття на облік як ВПО?

Дата: 08.11.2022 11:15
Кількість переглядів: 108

Фото без опису

ВПО – це громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яка залишила або покинула своє місце проживання в результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру – тобто обставин, визначених у ст.1 Закону «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».

Щоб отримати довідку ВПО, заявник може звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. Або у період дії воєнного стану може:

  • звернутися до уповноваженої особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради;
  • звернутися до уповноваженої особи ЦНАПу;
  • подати заяву через портал Дія.

Для отримання довідки переміщена особа має подати до уповноваженого органу/особи заяву про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, до якої за потреби додаються копії документів (наприклад, докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на день виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення, або те, що особа має право на довідку ВПО, оскільки її житло зруйноване або стало непридатним для проживання.

У заяві зазначається наступна інформація:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • громадянство;
  • дата та місце народження;
  • стать;
  • відомості про малолітніх, неповнолітніх внутрішньо переміщених осіб, які прибули разом із ним (у разі необхідності);
  • відомості про законних представників, які супроводжують малолітню дитину, недієздатних осіб або осіб, дієздатність яких обмежена, та родича малолітньої дитини, яка прибула без супроводження законного представника (баба, дід, прабаба, прадід, повнолітні брат або сестра, тітка, дядько) або вітчим, мачуха, у яких проживає (перебуває) дитина;
  • відомості про зареєстроване та фактичне місце проживання;
  • дані про фактичне місце проживання особи на дату звернення;
  • адреса, за якою з особою може здійснюватися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції, та контактний номер телефону;
  • обставини, що спричинили внутрішнє переміщення;
  • відомості про житлові, соціальні, медичні, освітні та інші потреби;
  • відомості про наявність інвалідності та потребу в технічних та інших засобах реабілітації;
  • відомості про місце навчання/виховання дитини (найменування закладу);
  • відомості про працевлаштування, освіту, спеціалізацію за професійною освітою, посаду, професію.

Детальніше про взяття на облік ВПО можна дізнатися у Mетодичних матеріалах щодо забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб та цивільного населення, які постраждали від військової агрес РФ проти України за посиланням: https://bit.ly/3zYwB0S


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних