До уваги отримувачів житлових субсидій та пільг
В умовах підготовки підприємств теплопостачання до опалювального періоду 2022/2023 pp. одним із проблемних питань, що потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті теплову енергію та відповідні комунальні послуги.
Наразі оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств житлово-комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти паливно-мастильні матеріали та засоби для знезараження та очистки питної води.
Повідомляємо про необхідність та важливість оплати спожитих комунальних послуг та не накопичення боргів перед підприємствами-надавачами послуг.
Відповідно до законодавства, житлова субсидія не призначається за наявності простроченої понад три місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680 грн).
Водночас житлова субсидія призначається у випадку наявності заборгованості, якщо укладено договір про реструктуризацію цієї заборгованості.
З питання укладення зазначеного договору споживачам потрібно звернутися до надавачів відповідних комунальних послуг.
При цьому, якщо такий договір буде укладено протягом двох місяців з початку опалювального сезону, житлова субсидія буде призначена з початку сезону.
Оплачувати послуги можна також за допомогою онлайн сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та ін.)