A A A K K K
для людей із порушенням зору
МУРОВАНОКУРИЛОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Вінницька область, Могилів-Подільський район

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Мурованокуриловецькій селищній раді за 2021 рік

Дата: 20.01.2022 15:18
Кількість переглядів: 127

Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Мурованокуриловецької селищної ради за 2021 рік

  Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Мурованокуриловецької селищної ради проводилася згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), п.17,18, 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 Питання роботи зі зверненнями громадян, котрі відображають найбільш актуальні проблеми мешканців громади, залишається одним із пріоритетних напрямів діяльності місцевої влади і перебуває на постійному контролі у виконавчому комітеті Мурованокуриловецької селищної ради. Створено належні умови для прийому громадян, забезпечувався роз­гляд їх пропозицій, заяв і скарг, в цілому оперативно вирішувалися порушені в них питання.

Протягом 2021 року здійснювався щомісячний аналіз та узагальнення питань за зверненнями громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих проблем, які порушували мешканці громади. Зазначена інформація надавалась селищному голові для прийняття  рішень.

У зв’язку з дією карантину з метою недопущення спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19 особистий прийом громадян селищним головою та керівництвом протягом 2021 року  проводився не в повному обсязі, як і звітування керівників управлінь, відділів про роботу із розгляду звернень громадян на щотижневих нарадах.

 Графіки особистого прийому  постійно оприлюднювалися на офіційному веб сайті селищної ради та інформаційному стенді у приміщенні виконавчого комітету селищної ради, в адміністративних приміщеннях де працюють старости на території старостинських округів.

Селищним головою здійснювалися  виїзні прийоми громадян по населених пунктах громади.

Робота із зверненнями громадян на достатньому рівні проводиться старостами старостинських округів, які на місцях вирішують багато проблем, що піднімаються жителями відповідних населених пунктів громади, а саме: вирішення межових спорів, вуличного освітлення, ремонт та підсипання доріг, благоустрою, роботи комунальних підприємств на місцях, завезення газових балонів і т.д.

 З метою якомога ширшого інформування населення про діяльність місцевих органів влади з питань соціально-економічного розвитку територіальної громади на офіційному веб сайті селищної ради та у місцевих ЗМІ постійно висвітлювалась інформація щодо вирішення актуальних питань життєдіяльності громади, котрі викликають звернення громадян. Оприлюднюються виступи керівників управлінь, відділів виконкому, комунальних підприємств щодо висвітлення актуальних питань життєдіяльності громади. За звітний період відбувалися зустрічі з представниками громадських організацій, зустрічі керівництва громади з учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС з питань підготовки до відзначення роковин аварії на Чорнобильській АЕС та Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, учасників бойових дій.

До Центру надання адміністративних послуг надійшло 13593 заяв, з них:  5120 заяв - реєстрація нерухомості, 3091– реєстр місця проживання (введення реєстру територіальної громади), 2042- земельні питання, 2025 –послуги Держгеокадастру, які вирішуються на сесіях селищної ради, на засіданнях  виконавчого комітету селищної ради, іншими відділами відповідно до повноважень.

До відділу соціального захисту протягом 2021 року надійшло  5015 заяв, які направлені на  опрацювання до відповідних органів для прийняття відповідних рішень.

 Протягом 2021 року до відділу документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян  надійшло 465 звернень від 1886 громадян, якими  порушено 498  проблемних питань.

Всього опрацьовано впродовж 2021 року 287 письмових та 176 звернень, отриманих на особистих прийомах керівництва селищної ради.

За результатами розгляду  297 звернень вирішено позитивно, на 168 звернень – дано роз’яснення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до селищної ради найчастіше зверталися пенсіонери (45), працівники бюджетної сфери (39 звернень), пільгових категорій (36).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 196 (42%). Найчастіше піднімаються питання надання матеріальної допомоги на лікування,   отримання соціальних виплат,  призначення та виплата субсидій, перерахунку і виплати пенсій.

На протязі 2021року відбулось 11 засідань комісії по питанню розгляду звернень громадян  по вирішенню питань з надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям  Мурованокуриловецької  територіальної громади, розглянуто  198 заяв та   виділено 261 тис. грн. для їх задоволення.

 В 2021 році надійшло 65 звернень (14%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце.  Велика кількість питань , що стосуються вирішення проблем комунального господарства - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг, забезпечення скрапленим газом, ремонту комунальних мереж, водопостачання, електропостачання, забезпечення паливом.

 Трійку найбільш поширених питань, що зустрічаються у зверненнях громадян, замикають питання аграрної політики і земельних відносин. Було розглянуто 42 звернення (9%) стосовно проблем в аграрному секторі. Насамперед це питання права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, передачі в оренду земельних та майнових паїв, спірні питання по межі, вирішення земельних конфліктів, тощо.

Серед порушених у зверненнях питань, питання охорони здоров’я – 32 (7%) звернень. Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності медичної установи  та 29 (6%) звернень з питань освіти, а саме: питання закриття шкіл, діяльність закладів освіти, щодо підвозу дітей до навчального закладу, скорочення техпрацівників.

Постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у повторних зверненнях. Це дає змогу виявляти причини, що породжують вищевказані звернення та вжиття заходів щодо розв'язання найбільш актуальних проблем, з якими звертаються мешканці громади. За звітний період надійшло 8 повторних звернень.

  Мали місце й колективні звернення жителів, від яких  надійшло 58 звернень щодо діяльності медичного закладу, вирішення земельних конфліктів, надання земельних ділянок під пасовище, роботи закладів  освіти, тощо.

  За минулий  рік до селищної ради надійшло 81 запит на публічну  інформацію, терміни розгляду яких не були порушені. Найбільш запитувані види публічної інформації: статистична, довідкова,  та надання копій рішень сесій селищної ради.

У звітному періоді мешканці громади зверталися до органів влади вищого рівня, за 2021 рік звернулося  65 заявників. Це становить 14% від загальної кількості звернень.

Протягом 2021 року надійшло і було оприлюднено у програмі «Єдина система місцевих петицій» 2 електронних петиції. Електронні  петиції, що стосувалися очищення річки Жван та ремонту тротуару по вул. Комарова  смт Муровані Курилівці, не набрали необхідної кількості підписів і розглядалися як звернення громадян, була надана аргументована вичерпна відповідь у визначені законодавством терміни.

Керівникам постійно наголошується на необхідність посилення вимогливості, відповідальності та контролю за станом справ з розгляду заяв і скарг громадян; підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, зокрема щодо вирішення на місцевому рівні тих питань, з якими громадяни звертаються до органів влади вищого рівня, надання повних вичерпних відповідей з посиланням на чинне законодавство, вжиття заходів щодо усунення причин, які породжують повторні та колективні звернення громадян, а також недопущення випадків порушення термінів розгляду звернень, встановлених законодавством.

У подальшому робота виконавчого комітету селищної ради буде спрямована на виконання вимог чинного законодавства про звернення громадян та перебуватиме на постійному контролі. 

Лариса Химич, начальник відділу документообігу,

контролю та роботи зі зверненнями громадян селищної ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь