Реорганізація: куди подавати заяви-розрахунки з 01 січня 2023 року
З 01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. ФССУ перебуває в процесі припинення. Куди та як роботодавці мають подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування за лікарняними своїх працівників? ● Починаючи з 01 січня, органом, який відповідає за прийняття заяв-розрахунків і фінансування лікарняних і декретних допомог, є Пенсійний фонд України. ● Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до ПФУ. ● Заяви, які містять у собі листки непрацездатності, сформовані до 01 січня 2023 року, також подаються до Пенсійного фонду. ● За інформацією ПФУ, подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами: – в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України; – на паперових носіях до будь-якого сервісного центру ПФУ. ● Для подання заяв-розрахунків в електронному вигляді роботодавцям не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП. ● Форма заяви-розрахунку наразі не змінилась. ● Звертаємо увагу! Для отримання компетентних консультацій і страхувальники, і застраховані особи мають звертатись до Пенсійного фонду України. ● Нагадаємо, реорганізація системи соціального страхування проходить на виконання Закону України від 21.09.2022 №2620 та постанов Кабінету Міністрів України від 15.11.2022 №1289 та від 02.12.2022 №1350. |
Барське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області